Seniorkafé som valgfag

På Midsund omsorgssenter er det full fres hver fredag. Det er all-inn med aktivisering av seniorer, generasjonsmøter, frivillighet og samarbeid på tvers av sektorer.

Stor øvelse i Molde parkeringshus 24. oktober

Torsdag 24. oktober gjennomføres en stor beredskapsøvelse i Molde parkeringshus. Parkeringstunnelen blir derfor stengt for inn/-utkjøring og for besøkende i tidsrommet 09.00–12.30.

Ny nettside for seniorer i Molde

Som en del av en større satsning på seniorer i Molde, jobber vi nå med å etablere en egen nettside. Målet med nettsiden er blant annet å motivere seniorene til å starte planleggingen av en god alderdom tidlig.

Søk tilskudd til inkludering av barn og unge

Nå kan du søke tilskudd til inkludering av barn og unge for 2025. Søknadsfristen er fredag 1. november.

Søndag 13. oktober skal pulsen opp for brystkreftsaka!

På Midsund løper de for Rosa Sløyfe.

Molde er fylkets beste friluftskommune!

Forum for natur og friluftsliv (FNF) har, som først i landet, lansert et friluftsbarometer for kommunene i Møre og Romsdal. Barometeret skal gi en pekepinn på i hvor stor grad kommunen legger til rette for friluftsliv, og Molde kommune kommer best ut!

Bli med på Superklatring!

Tøndergård skole og Molde klatresenter inviterer til Superklatring 24. oktober. Et gratistilbud til deg som har utfordringer med å delta i regulære arrangement.

Bergmo dagsenter er fremme på Solgården i Spania

Bergmo dagsenter har siden februar, gått 3526 kilometer – tilsvarende avstanden til Solgården i Spania.

Velkommen til Eldredagen 2024

Tirsdag 1. oktober markeres FNs internasjonale dag for eldre i kommunestyresalen i Molde rådhus kl. 11.00–14.00.

Bestill tid hos byggesaksbehandler

Skal du bygge, utbedre eller utvide og lurer på om du må søke? Bestill tid til en kort samtale med en byggesaksbehandler så får du de avklaringene du trenger!